sobota 7. února 2009

365 - den 171.


Návrat. Dnes jsme se zbalili a posnídani vyrazili směr domov. Baleni bylo šílené, ale opět jsme vše natlačili do auta a mohli jsme vyrazit domů, no byli jsme předposlední. Cesta byla dlouhá, nejdříve docela slušná zácpa v horách a pak už od Jablonce Any hlásila, že jí bolí bříško, takže jsme čekali kdy začne blinkat. No první zahlásila kakat, tak jsme zastavili vyčůrala se a čerstvý vzduch jí asi udělal dobře takže jsme dojeli domů bez použití pytlíku. Blinkat začla až navečer, když jsem byla v obchodě, kde jsem jen popadla to nejnutnější abychom měli něco k snědku a ještě jsem musela na benzínku pro colu a s vypětím všech sil dorazila domů a zalehla k Any. Já teda neblinkala, ale blbě mi bylo řádně. No už zbývá jen Joník, uvidíme zda odolá nebo si srba taky vyzkouší.

foto: detail kachlových kamen v restauraci U Voctů

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

vy jak vyrazite na hory, tak tam vzdycky nekdo blije...v alpach jsem to byla ja, ted prozmenu vseci ostatni...tak at je brzo lepe...vsem...papa Lu