čtvrtek 12. února 2009

365 - den 176.


Jolanky premiera. Tak jsem dneska byli nakupovat, věděla jsem, že budu potřebovat to hrablo na sníh a to bych s kočárem a nákupem nezvládla. Naštěstí Jolanka neusla takže mohla být usazena do vozíčku, Joník vyspával většinu nákupu. No několik lidiček se mne ptalo zda jsou to dvojčata, mne však více udivila cena nákupu vozík byl sice plný(dětí), ale schválně kolik jsem asi platila?

Ke konci už oba kňourali hlady, neb doma měli ke svačině veku a štávu. Vlastně další premiera dnešního dne. Jolanka hezky snědla víc jak půl chlebíčku a zapila to tak padesátkou štávičky, zato Joník, u třetího kousku ho to natáhlo a vyblinkal i mlíko co měl dávno předtím k snídani. No a pak se mám divit, že sni dohromady tři jogurty a ještě kňourají, že mají málo...

4 komentářů:

Lída řekl(a)...

Záleží na tom, jestli ti započítali i děti.
Ty jsou za všechny peníze :-)
Perfektně jsi to zvládla!

Silvie řekl(a)...

Teda a kolik stálo to mimi v sedačce?:o)

Bulik a spol řekl(a)...

Teda Peg, ty jsi na metál! Vyznamenání Mama Šerpa 1. stupně! A k tomu medaile za dokonalou logistiku.

Jaffi řekl(a)...

Peguš, přes tisícovku, no že jo? Celý nákup za víc jak 1000,- (Děti nepočítám :o)))