čtvrtek 19. února 2009

365 - den 183.


Monte. Domácí dobrůtka dle Lenči. Aneb ať žije internet :-)

Dnes měli Jojátka zase premiéru. Všichni jsme vyrazili k paní zubařce. U Any jsem se trochu bála, neb pravidelné kontroly jsem za poslední dva roky jaksi několikrát odvolala, nejdříve mi bylo strašně zle, pak jsem měla velký pupek no a pak starosti s Jojaty. Dnes to konečně vyšlo a asi po čtvrtém objednání došlo i na kontrolu. Naštěstí má všechny zoubky v pořádku a dle paní doktorky si je i správně čistí, no já bych teda tou chválou trochu šetřila, ale co už.
No a Joník krásné 4zoubky a další nahmatala a Jolanka prozatím jeden. Máme čistit bez pasty i jim, dr. se smála když jsme jí říkala, že už musíme dávno, neb by to nebylo výchovné, že si Joník nečístí a Any musí.

Odpoledne měla Any novou angličtinu no sice tam nechtěla jít, ale líbilo se jí a půjde prý zase.

recept:

"Monte" od maminky anebo od Llenči

1/2 l mléka, 1 čokoládový puding, 1 lžíce třtinového cukru, 100 g čokolády na vaření, hrst rozinek, hrst nalámaných oříšků, 50 g másla, asi 200g kys. smetany + já jsem ji smíchala s vanil. cukrem.

Ve 100ml mléka rozmícháme čokoládový puding. Zbytek mléka zahřejeme, osladíma a nalámeme do něj čokoládu. Poté vlijeme rozmíchaný puding a přivedeme k varu.

Přidáme rozinky, ořechy a po odstavení zjemníme máslem.

Teplý puding vrstvíme do sklenic nebo misek střídavě se zakysanou smetanou. Na vrchu případně ještě posypeme oříška. Lednička. Bříško.


5 komentářů:

K. řekl(a)...

Mňam ,to musela být dobrůtka:-)).

Jaffi řekl(a)...

Mlask! Tak do toho jdu taky! :o)

Silvie řekl(a)...

A kde je recept?:o)

Iva Veselá řekl(a)...

ňam já chci taky

Anonymní řekl(a)...

také se na to chystám.....

Mňam!!

Hanka