sobota 21. února 2009

365 - den 185.


Nekvalitní foto s kvalitním obsahem.

Ale v rychlosti to jinak nešlo, věřím, že brzy se podaří znovu a lépěji. Joníku dotoho!

Noc na dnešek byla děsná, nejen, že mne bolel celý člověk, ale jak už to tak všechny Murfyho zákony chtějí, od pul dvanácté Jolík poplakávala, očividně jí něco bolelo, tipovala jsem zuby, takže dostala Viburcol a pusinu jsem jí namazala mundisalem. No přesto se tvářila že má ráno, a že teda spát nebude. Šla jsem s ní tedy do pracovny tam občas na chvilku usla a v 2:00 jsem zjistila příčinu, měla rovných 40°C. Takže nurofen a zábaly, pak zase zábaly a pandadol, a tak až do rána. To jí konečně teplota slezla pod 38 a já mohla díky M. na chvili kountinuálně zavřít oči. Krásné to spaní mi přerušil telefon, klasika :-) Jaký bude den uvidíme, nic jiného jí není, takže tipuju na 6. dětskou nemoc co měl Joník před horama, ale to uvidíme až za tři dny.

3 komentářů:

Jaffi řekl(a)...

Hurá! Veliká gratulace Jonáškovi! Jen tak dál a houšť!

A nemoci pryč!!!

Anonymní řekl(a)...

Omlouvám se za telefon! Ale zase Joníkovi držíme palce ... do toho- do toho- hurá!!! be

Silvie řekl(a)...

Supééééééér! Šikulka JOnášek!

Jolance posíláme velkou uzdravovací pusu!